چگونه هارد دیسک PS4 خود را ارتقا دهیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1242
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

همانطور که درایوهای حالت جامد (SSD) با آنها راحت هستند ، پلی استیشن هنوز یادداشت را بدست نیاورده است. پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو هنوز هم شامل یک هارد دیسک مکانیکی هستند ، بنابراین اگر به دنبال به روزرسانی فضای ذخیره سازی خود هستید ، باید کارهایی را به روش قدیمی انجام دهید. همیشه این گزینه را دارید که هارد دیسک خود را تعویض کنید و آنرا برای نسخه جدید تعویض کنید ، اما به روزرسانی نسخه فعلی خود ساده تر (و ارزان تر) است.

SSD در مقابل هارد های مکانیکی

قبل از اینکه دیسک سخت PS4 را با SSD تعویض کنیم ، هارد دیسک مورد نظر سیستم را با اندازه گیری مدت زمان مورد نیاز PS4 برای بوت شدن به صفحه نمایش تست کردیم که سیستم عامل از شما می خواهد دکمه PS را روی کنترل خود فشار دهید. . ما دوبار آن را تست کردیم و 27 بار و 24.9 ثانیه زمان را بدست آوردیم.

به محض اینکه هارد PS4 را برداشته و وظیفه ای را که قرار است شما را از بین ببرد انجام دادیم ، دوباره تست های بوت را اجرا کردیم. زمان S بوت 19.2 و 19.4 ثانیه با SSD در آنجا بودیم. بنابراین ، بوت شدن با SSD تقریباً 5-8 ثانیه سریعتر از هارد دیسک مکانیکی است که پلی استیشن 4 با آن حمل می کند.

اگر فکر نمی کنید که قابل توجه باشد ، به یاد داشته باشید که بارگذاری بازی های ذخیره ، سطح بارگذاری و موارد دیگر نیز به میزان قابل توجهی سریعتر می شوند. با گذشت زمان ، آن ثانیه های تراشیده باعث می شود PS4 شما سریعتر احساس شود.

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4

ابتدا ، شما باید چند ماده جمع کنید:

  • یک پیچ گوشتی قابل تنظیم
  • SSD 2.5 اینچی (بزرگتر از 160 گیگ و ضخامت بیش از 9.5 میلی متر)
  • دو درایو فلش USB

با رفتن به منوی تنظیمات PS4 ، فایلهای بازی ذخیره شده خود را در فلش USB دوم ذخیره کنید . از آنجا به برنامه Application Saved Data Management ، داده های ذخیره شده در ذخیره سازی سیستم و سپس در دستگاه ذخیره سازی USB کپی کنید تا پرونده های خود را در درایو فلش USB دوم خود ذخیره کنید.

اگر مشترک مشترک پلی استیشن پلاس هستید ، می توانید در عوض بازی خود را در فضای ابری بارگذاری کنید - در عوض لازم است که دوباره نصب کنید.

مرحله 1

مرحله 1. پلی استیشن 4 را روی یک سطح مطمئن قرار دهید و در قسمت براق و سیاه و براق پنل بالا فشار دهید.  با جلوی سیستم که به سمت شما قرار دارد ، صفحه را به سمت چپ بکشید.  باید درست بکشید.  بدون پیچ لازم است.

پلی استیشن 4 را روی یک سطح مطمئن قرار دهید و در قسمت براق و سیاه و براق پنل بالا فشار دهید. با جلوی سیستم که به سمت شما قرار دارد ، صفحه را به سمت چپ بکشید. باید درست بکشید. بدون پیچ لازم است.

گام 2

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4

پیچ را در قسمت جلوی PS4 که نگهدارنده دیسک سخت است خاموش نگه دارید. شناسایی آن آسان است زیرا همان دکمه های دایره ، X ، مربع و مثلث را دارد که در کنترلر پلی استیشن 4 یافت می شود. پیچ پیچ فیلیپس است ، اما ممکن است شما نیاز به یک بیت کوچکتر از حد معمول برای خارج کردن آن بدون سلب کردن آن داشته باشید ، همانطور که ما با کمک و قطعاً عمداً برای نمایش این عکس انجام داده ایم.

مرحله 3

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4

حوض هارد دیسک را به سمت خود بکشید و هارد دیسک PS4 را بردارید. باید درست بکشید

مرحله 4

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4

هنگامی که دیسک سخت را بیرون می آورید ، متوجه می شوید که هنوز هم توسط یک قفس فلزی که توسط چهار پیچ سیاه قفل شده است ، محافظت می شود. این پیچ ها در دو طرف این قفس قرار گرفته اند که دو طرف آن در هر طرف قرار دارد. آنها را با یک بیت استاندارد فیلیپس جدا کنید.

مرحله 5

هارد PS4 را از قفس بیرون بیاورید.

هارد PS4 را از قفس بیرون بیاورید.

مرحله 6

درایو حالت جامد 2.5 اینچی خود را درون قفس قرار دهید

درایو حالت جامد 2.5 اینچی خود را درون قفس قرار دهید و آن را به همان روشی که درایو اصلی PS4 بود هدایت کنید. برای مرجع ، ما در تصویر بالا هارد PS4 و SSD خود را روی هم قرار داده ایم. توجه کنید که پورت های پشتی هر درایو دقیقاً یکسان هستند و در همان مکان های دقیق قرار دارند.

مرحله 7

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4

SSD را با چهار پیچ مشکی که قبلاً حذف کرده بودید وارد قفس کنید.

مرحله 8

قفس هارد دیسک را به درون خلیج دیسک سخت PS4 بکشید.

قفس هارد دیسک را به درون خلیج دیسک سخت PS4 بکشید.

مرحله 9

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4

با استفاده از یک بیت فیلیپس کوچک ، با استفاده از یک بیت کوچک فیلیپس ، باند هارد PS4 را با همان پیچ که برای برداشتن قفل آن جدا کرده اید ، به پایین ببندید.

مرحله 10

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4

صفحه بالای PS4 را روی سیستم بکشید. سپس PS4 خود را به عقب بکشید ، اما هنوز آن را روشن نکنید. اینجاست که درایو فلش USB دیگر شما وارد می شود.

مرحله یازدهم

به روزرسانی نرم افزار PlayStation 4

با استفاده از رایانه ، با مراجعه به سونی و کلیک روی  لینک Download Now ، آخرین فایل بروزرسانی سیستم عامل PS4 را بارگیری کنید. این به شما اطمینان می دهد که آخرین نسخه را دریافت خواهید کرد.

مرحله 12

پوشه PS4

درایو فلش USB دیگر را به رایانه وصل کنید. آن را باز کنید و یک درایو با نام PS4 پوشه ایجاد کنید . سپس پوشه PS4 را باز کرده و پوشه دیگری را درون PS4  بنام UPDATE ایجاد کنید .

مرحله 13

پرونده PS4 به روز کنید

پس از اتمام بارگیری فایل بروزرسانی PS4 OS (که به آن PS4UPDATE.PUP گفته می شود ) ، آن را به فلش مموری خود بکشید و آن را در پوشه UPDATE قرار دهید . به یاد داشته باشید ، برای این کار باید پوشه UPDATE در داخل پوشه PS4 در درایو فلش شما باشد.

مرحله 14

USB را به PS4 وصل کنید

درایو فلش خود را با خیال راحت از رایانه خارج کنید و آن را به یکی از درگاه های USB نصب شده PS4 خود وصل کنید. اینها همان پورتهایی هستند که می توانید برای وصل کردن کنترلر DualShock 4 خود استفاده کنید.

مرحله 15

دکمه قدرت PS4

دکمه پاور PS4 خود را 7 تا 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که دو بوق را بشنوید. با این کار مجبور می شود وارد حالت Safe Mode شود.

مرحله شانزدهم

هنگامی که در منوی Safe Mode PS4 هستید ، گزینه Initialize PS4 (نصب مجدد سیستم نرم افزاری) را انتخاب کنید که از بالای صفحه باید در لیست هفتم باشد. PS4 شما درایو فلش را که برای فایل به روزرسانی که با استفاده از رایانه خود بارگیری کرده اید ، اسکن می کند. ممکن است 20 یا 30 ثانیه طول بکشد ، اما صفحه بعدی که ظاهر می شود شما را از طریق چند دستورالعمل ساده در مورد نحوه نصب سیستم عامل PS4 بر روی SSD که تازه در کنسول قرار داده اید ، به شما منتقل می کند. این بخش از روند به هیچ وجه پیچیده نیست. فقط کافی است چند بار دکمه X را روی کنترلر PS4 خود فشار دهید.

پس از نصب سیستم عامل PS4 ، خوب خواهید بود!

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کپی کردن فایل های بازی ذخیره شده در فلش درایو دیگر خود را به SSD جدید PS4 برگردانید. می توانید این کار را با وصل کردن آن درایو USB به PS4 ، باز کردن منوی تنظیمات کنسول و رفتن به برنامه Application Saved Data Management ، داده های ذخیره شده در دستگاه ذخیره سازی USB ، کپی کردن در سیستم ذخیره سازی انجام دهید .

نحوه نصب SSD در پلی استیشن 4 پرو

تعویض هارد در PlayStation 4 Pro بسیار شبیه به انجام این کار با نسخه قبلی خود است ، البته با وجود تفاوت های جزئی. خوشبختانه ، این تغییرات روند کار را آسانتر می کنند. به علاوه ، شما می توانید از سرعت SATA III استفاده کنید ، تا زمانی که به تجهیزات مناسب مسلح شوید. مراحل انجام این کار با مدل "Slim" جدیدتر پلی استیشن 4 بسیار مشابه است ، اما اگر برای کمک به تصاویر نیاز دارید ، پلی استیشن در وب سایت خود اطلاعاتی را برای آن سیستم خاص دارد .

برای نصب یک هارد دیسک جدید بر روی PS4 Pro ، هنوز به پیچ گوشتی فیلیپس ، یک جفت فلش درایو USB و یک SSD 2.5 اینچی بزرگتر از 160 گیگابایت و ضخامت 9.5 میلی متر نیاز دارید. به یاد داشته باشید که اگر حساب پلی استیشن پلاس دارید ، می توانید از داده های ذخیره شده خود در ابر نسخه پشتیبان تهیه کنید ، که می تواند جای یکی از دو فلش درایو را بگیرد.

با پشتیبان گیری از پرونده های ذخیره شده ، اکنون آماده انجام برخی از جراحی های PS4 خود هستید.

مرحله 1

PS4 Pro را روی یک سطح صاف و ثابت روی قسمت پشت خود تنظیم کنید تا دستگیره های لاستیکی شده پلی استیشن مارک شده در قسمت زیرین آن روبرو شود.

گام 2

برگه پلاستیکی را فوراً در سمت چپ پورت اترنت قرار دهید. برچسب پلاستیکی را با انگشتان خود یا با یک چاقوی کوچک خاموش کنید. یک کادی دیسک سخت فلزی را مشاهده خواهید کرد که با یک پیچ تک در محل قرار گرفته است.

مرحله 3

درایو را با سر فیلیپس خود بردارید ، سپس با محکم گرفتن در طرفین آن ، آن را به سمت خود بکشید.

مرحله 4

با شل کردن چهار پیچ که در طرف راست و چپ متصل به درایو به درایو درایو است ، هارد دیسک کارتن 1TB را از قسمت داخلی آن خارج کنید. به جهت گیری هارد توجه کنید. شما می خواهید SSD خود را در همان زاویه نصب کنید.

مرحله 5

با برداشتن هارد دیسک از کادی ، زمان آن رسیده که SSD خود را بگیرید. درایو حالت جامد را با همان جهت گیری هارد دیسک اصلی ، کانکتورها - و به احتمال زیاد آرم - در قسمت کادی قرار دهید.

مرحله 6

پس از قرار گرفتن در کادو ، می خواهید SSD را با استفاده از همان پیچ گوشتی فیلیپس سر که برای بیرون کشیدن کدی از PS4 Pro استفاده شده است پیچ کنید.

مرحله 7

ممکن است لازم باشد SSD را کمی بلند نگه دارید تا پیچ ها را هم با سوراخ های موجود بر روی کادی و هم سوراخ های روی خود SSD تنظیم کنید. برای بهترین نتیجه ، از دو پیچ که به صورت مورب از یکدیگر قرار گرفته اند ، شروع کنید.

مرحله 8

کادی درایو را به PS4 Pro برگردانید ، به همان روشی که بیرون آمد. در مرحله بعد می خواهید پیچ ​​بزرگ (اولین موردی را که بیرون آوردید) مانیتور شوید.

مرحله 9

درپوش پلاستیکی را در قسمت بالای فلز کادی تعویض کنید. این ممکن است برخی از تردیدها به طول انجامد ، اما در نهایت متوجه خواهید شد که برچسب های تگ با کمی نیرو دوباره به جای خود باز می گردند.

مرحله 10

SSD اکنون نصب شده است ، اما هنوز خیلی هیجان زده نشود: شما هنوز هم باید سیستم عامل PS4 Pro را اولیه کنید.

مرحله یازدهم

به روزرسانی نرم افزار PlayStation 4

با استفاده از رایانه ، با مراجعه به سونی و کلیک روی  لینک Download Now ، آخرین فایل بروزرسانی سیستم عامل PS4 را بارگیری کنید. این به شما اطمینان می دهد که آخرین نسخه را دریافت خواهید کرد.

مرحله 12

پوشه PS4

درایو فلش USB دیگر خود را به رایانه وصل کنید. آن را باز کنید و یک درایو با نام PS4 پوشه ایجاد کنید . سپس پوشه PS4 را باز کرده و پوشه دیگری را در آنجا بنام UPDATE ایجاد کنید .

مرحله 13

پرونده PS4 به روز کنید

پس از اتمام بارگیری فایل به روزرسانی PS4 OS (که به آن PS4UPDATE.PUP گفته می شود ) ، آن را روی فلش مموری خود بکشید و آن را در پوشه UPDATE قرار دهید . به یاد داشته باشید ، برای این کار باید پوشه UPDATE در داخل پوشه PS4 در درایو فلش شما باشد.

مرحله 14

USB را به PS4 وصل کنید

درایو فلش خود را با خیال راحت از رایانه خارج کنید و آن را به یکی از درگاه های USB نصب شده PS4 خود وصل کنید. اینها همان پورتهایی هستند که می توانید کنترلر DualShock 4 خود را به آن وصل کنید.

مرحله 15

دکمه قدرت PS4

دکمه پاور PS4 خود را 7 تا 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که دو بوق را بشنوید. با این کار مجبور می شود وارد حالت Safe Mode شود.

مرحله شانزدهم

هنگامی که در منوی Safe Mode PS4 هستید ، گزینه Initialize PS4 (نصب مجدد سیستم نرم افزاری) را انتخاب کنید که از بالای صفحه باید در لیست هفتم باشد. PS4 شما درایو فلش را که برای فایل به روزرسانی که با استفاده از رایانه خود بارگیری کرده اید ، اسکن می کند. ممکن است 20 یا 30 ثانیه طول بکشد ، اما صفحه بعدی که ظاهر می شود شما را از طریق چند دستورالعمل ساده در مورد نحوه نصب سیستم عامل PS4 بر روی SSD که تازه در کنسول قرار داده اید ، به شما منتقل می کند. این بخش از روند به هیچ وجه پیچیده نیست. فقط کافی است چند بار دکمه X را روی کنترلر PS4 خود فشار دهید.

مرحله 17

برای بارگذاری پرونده های بازی خود ، درایو فلش USB را با فایلهای ذخیره شده خود در قسمت جلوی PS4 خود وصل کنید ، از منوی تنظیمات کنسول باز کنید ، به برنامه Application Saved Data Management و سپس Saved Data در دستگاه ذخیره سازی USB بروید . Copy to System Storage را انتخاب کنید و داده های شما دوباره نصب می شوند.

نحوه استفاده از هارد اکسترنال با PS4 و PS4 Pro

شما همچنین می توانید به لطف بروزرسانی سیستم عامل 4.5.0 که در اوایل سال 2017 منتشر شد ، ظرفیت ذخیره سازی PS4 خود را با یک هارد اکسترنال گسترش دهید. PS4 از درایوهای سخت خارجی ، چه درایو رومیزی و چه درایو های قابل حمل ، از 250 گیگابایت به 8TB پشتیبانی می کند. وقتی یک درایو خارجی را از طریق USB به PS4 وصل می کنید ، باید آن را قالب بندی کنید. این بدان معناست که قبل از تهیه قالب برای استفاده با PS4 ، باید از یک درایو تازه استفاده کرده یا از فایلهای موجود در آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. پس از قالب بندی ، درایو خارجی فقط با PS4 شما قابل استفاده است.

در حالی که از درایو خارجی برای گسترش وسایل ذخیره سازی PS4 خود درگاه USB استفاده می کنید ، شما می توانید از فضای ذخیره سازی سیستم و فضای هارد دیسک استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که باید درایو را همیشه وصل کنید که سیستم روشن باشد. اگر آن را با استفاده از PS4 وصل کنید ، داده ها می توانند خراب شوند.

پس از راه اندازی و اجرا ، می توانید با حرکت به تنظیمات ، ذخیره سازی و فشار دادن دکمه گزینه ها روی کنترلر ، مکان نصب برنامه را تغییر دهید. برای انتقال برنامه ها از حافظه سیستم به یک هارد اکسترنال و برعکس ، حرکت به برنامه در داخل Storage ، دکمه گزینه ها روی کنترلر را فشار داده و گزینه Move to Extended Storage  یا Move to System Storage را انتخاب کنید .

اوه ، و اگر کنجکاو هستید که چگونه کسی می تواند داوطلبانه Quiet Man را نصب کند ، بررسی کامل ما را بررسی کنید.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS4 , ,
:: برچسب‌ها: چگونه هارد دیسک PS4 خود را ارتقا دهیم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com